LA TEVA SOLUCIÓ

QUÈ T’OFERIM

Amb Plataforma Segunda Oportunidad sabràs si el teu cas pot acollir-se a la Llei de Segona Oportunitat i conseguiràs cancel·lar total o parcialment els teus deutes. En el cas que aconseguissim una cancel·lació parcial dels deutes, Plataforma Segunda Oportunidad farà que la quantitat que hagis d’abonar per deutes sigui inferior a la que hauries d’haver fet front si haguessis negociat tu sol.

Amb Plataforma Segunda Oportunidad sempre hi sortiràs guanyant. Amb nosaltres deixaràs els teus deutes a zero o bé pagaràs menys de la xifra que et corresponia abonar en un principi.

Si vols que et diguem quina és la teva situació respecte a la Llei de Segona Oportunitat i quant et costaria el servei de Plataforma Segunda Oportunidad en el teu cas, emplena el nostre qüestionari que inclou un calculador de costos.

CALCULADOR DE COSTS

Omple el següent formulari i podrem dir-te si el teu cas s’acull als que estan previstos per la Llei de Segona Oportunitat. També et direm quant costen els nostres serveis.

Nom (opcional)

Cognoms (opcional)

Correu electrònic (requerit)

Telèfon (opcional)