LA LLEI ÉS PER A TU?

Et preguntaràs si pots acollir-te a la Llei de Segona Oportunitat. I segur que vols saber quant et costaran els serveis de Plataforma Segunda Oportunidad.

El nostre objectiu és la cancel·lació de deutes.

Segons les teves circumstàncies personals i gràcies al qüestionari que pots omplir en aquest mateix web, sabrem si pots cancel·lar total o parcialment els teus deutes. En el cas que conseguissim una cancel·lació parcial dels deutes, Plataforma Segunda Oportunidad farà que la quantitat que hagis d’abonar per deutes sigui inferior a la que hauries hagut de fer front si haguessis negociat tu sol.

Amb Plataforma Segunda Oportunidad sempre hi sortiràs guanyant. Amb nosaltres deixaràs els teus deutes a zero o bé pagaràs menys de la xifra que et correspondria abonar en un principi.

No és necessari que estudiïs tu la Llei. Nosaltres valorarem el teu cas i te n’informarem. Per això necessitem que aportis les teves dades. En breu et respondrem i et direm com treballarem per tu.

Recorda que Plataforma Segunda Oportunidad treballa amb les garanties de formar part del Bufete Peñarroja-Palés. Som un despatx d’advocats i economistes amb més de 20 anys d’experiència professional en la resolució de casos com el teu. Coneixem com pot acollir-se una persona física o jurídica a la Llei de Segona Oportunitat. La nostra trajectòria ens fa experts en Col·laborar especialment amb autònoms i avalistes.

No deixis de consultar-nos. Si creus que podem ajudar-te, omple el formulari

ACCEPTAR