On setembre 7, 2016

Ràdio Marca – Entitats Esportives i P2O

El periodista de referència de Ràdio Marca, Ricard Vicente, entrevista a Ricard Peitx per conèixer quina és la situació de les Entitats Esportives envers la Llei de la Segona Oportunitat. En una conversa de més de deu minuts, Peitx explica el motiu pel qual va néixer la normativa, com ha anat evolucionant al llarg dels
On juliol 13, 2016

Plataforma Segunda Oportunidad a Pallejà

Plataforma Segunda Oportunidad s’ha presentat avui a Pallejà (Barcelona). A aquesta localitat de la comarca del Baix Llobregat, Ricard Peix i Aina Rovira han tingut oportunitat d’explicar en què consisteix la Llei de Segona Oportunitat i donar a conèixer els avantatges que pot reportar per aquells ciutadans que es troben en situació d’insolvència. L’acte, al qual
On abril 12, 2016

Reportatge a El Periódico de Catalunya

“El Periódico de Catalunya” dedica avui una página a Plataforma Segunda Oportunidad al suplement +persones. És molt encertat que aquest diari ens inclogui en un suplement dedicat als ciutadans ja que la Plataforma Segunda Oportunidad ofereix serveis jurídics especialmente a les persones físiques que es troben en la que és potser la situació més delicada
On abril 12, 2016

Cope entrevista Ricard Peix

El programa “La Tarda” de Cope Catalunya, que dirigeix i presenta Carles García-Pastor, va entrevistar ahir Ricard Peix, director de Plataforma Segunda Oportunidad. Peix explicà que la Llei de Segona Oportunitat pot ajudar a molts particulars a remuntar i tornar a emprendre negocis malgrat hagin tingut una experiència negativa en el passat. El director
On abril 6, 2016

Entrevista a la Cadena Ser

CADENA-SER-La-Ventana_LOGO El programa "La Ventana" de la Cadena Ser ha entrevistat Ricard Peix, director de la Plataforma Segunda Oportunidad. Aquí pots escoltar la conversa amb el periodista Roberto Sánchez.
On abril 6, 2016

Som notícia a Catalunya Press

La web Catalunya Press ha mostrat interès per la creació de Plataforma Segunda Oportunidad. El text destaca la voluntat de la Plataforma d’ajudar especialment autònoms i avalistes a cancel·lar els seus deutes. La periodista de Catalunya Press va parlar amb nosaltres per telèfon i ens visità posteriorment per conèixer a fons la tasca de l’entitat. Aquí
On març 18, 2016

Plataforma Segunda Oportunidad es posa en marxa

El proper diumenge dia 13 COPE Catalunya entrevista Ricard Peix, advocat i director d’aquesta nova iniciativa, en el programa “Duros a 4 pessetes”, especialitzat en Economía. Peix parlarà de qui pot acollir-se a la Llei de Segona Oportunitat i dels casos que estan contemplats en el text legal.

ACCEPTAR